3 Nisan 2013 Çarşamba

Real madrid - Galatasaray maçı Canlı izle!

MAÇ REALMADRİDİN 3-0 ÜSTÜNLÜĞÜ İLE BİTMİŞTİR. MAÇI BU KONUDAN İZLEYEN 10 BİNİN ÜZERİNDE KİŞİYE SONSUZ TEŞEKKÜRLER!

93 yorum:

  1. Yayın güzel teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Lan Hakem Ana Bacı Vokke Yaptırtcan İlla

    YanıtlaSil
  3. Kardeşim Siten çok Ünlü Oldu İZliyenler Sayacından Gozumu Alamıyorum .

    YanıtlaSil
  4. aynen nasıl artıyo o öyle :D

    YanıtlaSil
  5. bende off air diyor yayın gitti :/

    YanıtlaSil
  6. İzleyici Sayısı Arttıkca Yayında Donmaya Başladı .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne donması tamamen yayın kesildi :D

      Sil
    2. Az önce Donuyordu Cevo .

      Sil
  7. lan cabuk baska site versn biri



    YanıtlaSil
  8. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Olum ilk yarı bittiği için gitti yayın

    YanıtlaSil
  10. La amk yapıcagınız işin birisi link atsın

    YanıtlaSil
  11. burdan bakın http://www.goalarenatv.net/

    YanıtlaSil
  12. http://www.canlitvx.com/az-tv-canli-izle/

    YanıtlaSil
  13. arkadaşlar devre arası sakin

    YanıtlaSil
  14. Yayın Güzel kardeşim eline sağlık

    YanıtlaSil
  15. cCcYayınGitticCc YayınlayaCAgınız Yayını Sikim. Ben Gidiyom .
    Edit : Real_Galatasarayı_HArdcore_Hdİzle_Donmadanizle_Rokettube.mp4

    YanıtlaSil
  16. korkmayın kekolar 2. yarı başlasın yayın devam edecek

    YanıtlaSil
  17. İlk Yarı Bitmiş ArkadaşLar İkinci Yarı Birazdan BaşLar :)

    YanıtlaSil
  18. Azerbaycan Tvdede izlenmiyor amk şivem bozuldu :ASDAS:SDA

    YanıtlaSil
  19. götveren ilk yarı bitti neyin derdindesin

    YanıtlaSil
  20. REAL MADRİD - GALATASARAY MAÇINI CANLI İZLEMEK İÇİN =>> http://ttmacizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. O değil adamın sitesini ünlü ettik 40 dk da milyonlar girdi :D

    YanıtlaSil
  22. 2. yarı ne zaman başlar
    :D BAZI ENAYİLER YAYIN KESİLDİ SANIYOR :)
    başka bi maç linki = forum.wmwin.tk/showthread.php?tid=6&pid=7#pid7

    YanıtlaSil
  23. Düşünsene adam 1 Milyar vermiş reale 2-0 A:SDAS:D

    YanıtlaSil
  24. 2 dk sonra 2.yarı başlıyor :D beyler iyi seyirler

    YanıtlaSil
  25. beyler yayın 2. yarıya başlarken gelicek iyi seyirler bizimle kalın..

    YanıtlaSil
  26. Yanıtlar
    1. Aynen kaçkere penaltı vermedi oç

      Sil
    2. Tamam iyi oynuyorlar da bu kadarı da fazla şike oluyor resmen. Hakem taraf tutamaz görevini yapar sadece olm delircem ya.

      Sil
  27. hala madrid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  28. çişim var tuvalete gidemiyom aq

    YanıtlaSil
  29. yağmur başladı dua edin amk :(

    YanıtlaSil
  30. burdan çorumdaki amcama ve yengeme selamlarımı iletiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha :D çok iyiydi

      Sil
    2. simla anladıda ben nıye anlamadım amk :D

      Sil
  31. yayin icin tskler... 2. yariyi izleyemiyoruz malesef :/ görüntü yok...

    YanıtlaSil
  32. leen maç başlayınca bu da açılır dimi

    YanıtlaSil
  33. Yayında teknik hatalar meydana gelmiştir en kısa sürede düzeltilecektir. ADMİN

    YanıtlaSil
  34. eyvallah emeğine sağlık kardeşim ;)

    YanıtlaSil
  35. başlamadı mı 2. yarı??

    YanıtlaSil
  36. Hep birlikte bi okuyup üflesek çevrilmicek maç değil hani =)

    YanıtlaSil
  37. maç başladı hadi bir şey yapın

    YanıtlaSil
  38. Yayının açılması için açalım elleri mevlaya =))

    YanıtlaSil
  39. Yav bi durun be amk zaten doluştunuz virüs gibi siteye çökerttiniz amk.ADMİN

    YanıtlaSil
  40. Hoca şimdi ayıp ediyon milyonları sayfaya kitledin mal mal yorum atıp yorum okuyoruz. Popin azalıcak bakkk

    YanıtlaSil
  41. bu bıda ıflaha gelmez hırrı yedı arkadaslar açın tv yi üstte 3 -0 4-0 diye ilerler :)

    YanıtlaSil
  42. Yanıtlar
    1. hocam ne diyon açılacak mı 1. yarı btmeden kesildi 1-2 dakka önce

      Sil
  43. ADMİN teknik sıkıntı uzun sürecekse baska yerler aramaya baslayalım mı ?

    YanıtlaSil
  44. Vereceğiniz yayını skim ben gidiyom

    YanıtlaSil
  45. Ahaha benim sitede göçtü .D

    YanıtlaSil
  46. Yanıtlar
    1. Normelde kanaldı fakat yoğunluktan donuyodu bizde radyo yaptık !

      Sil
  47. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Reklam ve Küfür yazan Kişiler SPAM lanacak ve birdaha yorum yazma yetkileri olmayacaktır!